سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا اسنپ اسمایل خوب است ایا اسنپ اسمایل واقعی است

آموزش استفاده درست از اسپری موی موقت زنانه مردانه در خانه

 

این روزهای زمستان 1399  بخاطر افزایش محصولات اسپری تاتو موفا از اسپری بدن بگیر تا اسپری تاتو موقت که همه و همه باید تاریخ انقضا داشته باشند البته همیشه هواستان باشد تا اسپری های مارک معروف و جدید بخرید و از خردی اسپری تاتو اسپری مو و بدن غیر معروف خودکاردی کنید چون باعث بیماری پوستی میشود و حتی بوئیدن این اسپری های بی کیفیت ممکن است باعث بیماری های تنفسی در شما شود البته باید قبل اسپری کردن مو موهای خود را با شامپو و صابون بشوید البته میتوانید بدون استفاده از شامپو هم  این کار را انجام دهید ولی شستشو قبل اسپری زدن باعث با کیفیت شدن عمل اسپری موی و حالت دهی بهتر موها میشود و همیشه سعی کنید که اسپری های مو به پوست سرتان تماس پیدا نکند چون باعث کچلی و ضایع شدن شما میشود البته این ضایع شدن برای شوخی و خنده بود در کل مراقب باشید از اسپری های بی کیفیت استفاده نکنید  استفاده درست از اسپری موی موقت زنانه مردانه در خانه از اسپری رنگ مو کاری بسیار ساده و راحتی است، اما چنانچه به روش صحیح انجام نشود ممکن است حالتی غیر طبیعی بر روی مو و پوست سر ایجاد کند.ابتدا مو‌های خود را شانه کرده و به شکل دلخواه خود حالت دهید. (قبل از استفاده از اسپری موهایتان کاملا خشک باشد)از یک لباس کهه یا یک روپوش پلاستیکی استفاده کنید تا لباس های شما کثیف نشوند.قوطی اسپری رنگ مو را به خوبی تکان دهید.اسپری را با فاصله 10 الی 15 سانتی متری از مو‌های خود روی مو‌هایتان بزنید.دقت کنید که فقط ساقه موهایتان رنگ بگیرد و ریشه ها رنگی نشوند. اگر کف سرتان رنگ بگیرد رنگ موهایتان غیرطبیعی خواهد شد.با دست دیگرتان یا با یک محافظ از پاشیدن رنگ روی صورت تان خودداری کنید.با حرارت ملایم سشوار موهایتان را خشک کنید تا رنگ ثابت شود.

 

** این نوع رنگ به راحتی با آب خالی پاک شده و تقریبا ضرری برای موها ندارد.

 

آموزش استفاده درست از اسپری موی موقت زنانه مردانه در خانه

 

 

 

آموزش نحوه استفاده از اسپری موقت رنگ آمور

اسپری رنگ مو بنفش آمور - PURPLE AMORE 2020

اسپری موقت پرپشت کننده مو قهوه ای طبیعی مردانه زنانه

 

 

آموزش استفاده درست از اسپری موی موقت زنانه مردانه در خانه

 

اسپری موقت رنگ مو قهوه ای تیره مجیک 2020

 

 

 


معرفی برخی از مارک‌های اسپری رنگ مو 

اسپری رنگ موی Jerome Russel Team

از ویژگی‌های این اسپری، مقاومت نسبت به آب و عرق و نیز تنوع رنگی بالای آن است. از معایب این اسپری رنگ مو، احتمال ایجاد سفتی و بوی نامطبوع در مو‌هاست.

 

 اسپری رنگ موی ریتا هِیزِن Rita Hazan

این اسپری رنگ مو برای افرادی که ریشه موهایشان بلند شده و رنگ موی متفاوتی دارند مناسب است.در این اسپری رنگ موهای متفاوتی وجود دارد و به آسانی رنگ ریشه ها را به رنگ دلخواه شما در می آورد. با شستشوی ساده از روی موها پاک می شود.

 

اسپری رنگ مو کالر اسمش Colorsmash

با استفاده از این اسپری رنگ مو نیز می‌توانید به مو‌های خود رنگ‌های شاد و زنده‌ای بدهید. از مزایای این اسپری رنگ مو توانایی رنگ کردن موهای تیره، قابلیت پاک شوندگی سریع و بوی مطبوع و آسیب نرساندن به موها است. همچنین از معایب این اسپری رنگ مو این است که به سرعت از روی مو‌ها پاک خواهد شد.

 

اسپری رنگ مو آمور Amore

اسپری رنگ موی موقت آمور از جمله محصولات آرایشی مو است که قدرت رنگ دهی بالا و همچنین قابلیت پاک شوندگی سریع پس از شست و شو را دارد. این اسپری در رنگ‌های متفاوت ارائه شده است.

اسپری شاینر شاین مو چیست

این اسپری های درخشان کننده به موها فقط برای موهای پرپشت کاربرد دارند و انهایی که موی کم پشت دارند توصیه نمیشود چون باعث کم پشت تر شدن موی در ظاهر خواهند شد این اسپری های شایرن انواع مختلف دارند هم ایرانی و هم خارجی توجه کنید ای اسپری های براق کننده شاین مثل تافق نگهدارنده مو نیستند و بدون چسب میباشند

شاینرهای مو هم به شکل کریستالهای مو و هم به شکل اسپریهای درخشان کننده هستند  که کریستالها حالت روغنی داشته و تقریبا مثل روغن زیتون طبیعی و البته با بویی معطر روی مو اثرگذارند، موها را کمی براق کرده و خورده ها را از روی مو میگیرند اما اسپری های شاینر یا درخشان کننده ها به حالت اسپری روی مو یا لابه لای آنها پاشیده میشوند و علاوه بر حفظ حالت موها به آنها درخشندگی خاصی خواهند داد .

شاید گاهی که موهایتان را سشوار می کشید یا با اتو آنها را صاف می کنید بخاطر خورده موهایی که روی موها باقی مانده و یا کدر بودن آنها از پایان کار راضی نباشید و از تافت یا فیکساتورها هم بخاطراینکه موها را از لختی در خواهند آورد و به آنها حالت سفت و چسبناکی می دهند استفاده نکنید .

 

 

 

 

آموزش استفاده درست از اسپری موی موقت زنانه مردانه در خانه

 

 

 اسپری رنگ موی IGK Amaro Ombre

از مزایای این اسپری رنگ مو این است که از آن می‌توان برای هایلایت کردن طبیعی مو‌ها استفاده کرد. همچنین این اسپری قابلیت آبرسانی، حجم دهندگی و نیز درخشان کردن مو‌ها را نیز دارد.

 

اسپری شوارزسکف بلوند می Schwarzkopf Blondme

این اسپری به سرعت موها را به رنگ مو بلوند در می آورد و با داشتن تنوع و ارائه چهار رنگ مو، به شما حق انتخاب می دهد. روی موهای با تناژ روشن بهتر عمل می کند. اگر موهایتان تیره است بهتر است در انتخاب آن کمی تردید کنید.

 

اسپری رنگ موی Nitro

این اسپری رنگ موی موقت در رنگ‌های مختلفی از جمله طلایی، شرابی، استخوانی و زیتونی موجود است. اسپری رنگ موی نیترو قابلیت پاک شوندگی سریع را نیز دارد.

 

اسپری رنگ موی Paul Mitchell Neon

با استفاده از این رنگ موی موقت، علاوه بر تغییر در رنگ مو‌های خود می‌توانید مو‌هایی براق و درخشان را نیز به خودتان هدیه دهید. این رنگ مو دارای 4 رنگ مختلف بوده و قابلیت شستشوی آسان را پس از استفاده دارد.

 

 اسپری رنگ موی HAIR SPRAY COLOR

از ویژگی‌های این اسپره رنگ مو این است که رنگ بندی بسیار متنوعی شامل رنگ‌های فانتزی و طبیعی را دارد.